SEA
Waarmee kunnen we je helpen?
Knappe Websites
SEA / Search Engine Advertising
Je website of webshop mag er nog zo cool en gelikt uitzien, maar als je niet gevonden word brengt het je niets op.
Daar komt SEO oftewel zoekmachine optimalisatie in het spel. Maar het is geen spel, het is bittere ernst.
Vergelijk het met een blitse bolide op een parking die veel aandacht trekt. Tot de motorkap word opengetrokken en blijkt dat er geen motor in zit. Je komt er dus nergens mee.
Dat is helaas ook het geval met de meeste websites en webshops. Heb je veel betaald voor een mooie verpakking, maar waar het echt om draait word uit het oog verloren.
SEO is een specialisatie die maar weinigen echt beheersen. Je website moet een bron van inkomsten zijn, niet een kost.
Vertrouw je SEO dan ook enkel toe aan een specialist die je een “proven track of record” kan voorleggen. Bijvoorbeeld Knappe Websites.
SEO-audit
Wil je beter gevonden worden in de zoekmachines? Dan is een SEO-audit verplichte kost. Of toch voor bestaande websites.
Aan de hand van een aantal professionele tooltjes worden alle verbeteringspunten in kaart gebracht.
Denk daarbij aan technisch, on-page, of-page, server, snelheid, content en andere factoren.
Naast het gebruik van tooltjes onderwerpen we je website of webshop ook aan een manuele inspectie. Sommige zaken kan je gewoon niet automatiseren.
Het resultaat van al die onderozeken krijg je aangeboden in een menselijk verstaandbare presentatie met een opsomming van de belangrijkste punten.
Daarna beslissen we in onderling overleg wat wel en wat niet word uitgevoerd en door wie. En je krijgt er ook nog gratis advies bij om op termijn te blijven scoren.
Zoekwoordenonderzoek
Waar zoeken de mensen nu precies op en waar precies niet? Weet jij het?
Een zoekwoordenonderzoek is 1 van de basisstenen van SEO. Of je nu een nieuwe website opstart of een bestaande wenst te optimaliseren.
Zonder dit onderzoek weet je niet wat de mensen nu precies intypen in de zoekmachines. En dat is soms zeer verrassend!
Doe je geen onderzoek ga je dus uit van veronderstellingen en schiet je letterlijk met los kruit in het wilde weg. In de hoop ergens wel iets te raken.
Ook de zoekintentie en de concurrentie op een zoekwoord zijn belangrijke factoren. Soms kan je je beter focussen op laaghangend fruit in plaats van op de hoofdvogel.
Als je het resultaat van dat zoekwoordenonderzoek goed implementeert in je website of webshop word je gegarandeerd beter, sneller en meer gevonden.
En niet zomaar op willekeurige termen, neen, op zoektermen die er echt toe doen en een meerwaarde voor jouw zaak betekenen.
Concurrentieanalyse
Je hebt alles uit de kast gehaald en toch blijkt die 1ne concurrent steeds beter te scoren in de zoekresultaten. Of misschien wel meerdere.
Dan brengt een online concurrentieanalyse veel aan het licht. Waarom scoort die bepaalde website beter dan je eigen website?
Om dit in kaart te brengen doen we een gespecialiseerd onderzoek naar de websites die jou voorlopig nog weten af te troeven.
De bevindingen die daarbij naar boven komen leggen we naast jouw website. Zo krijg je een perfect inzicht waarom en weet je ook wat je te doen staat om het tij te keren.
SEO-copywriting
Copywriting is een vak apart. SEO-copywriting is daar de overtreffende trap van.
SEO-copywriting heeft ook enkel zin als er een zoekwoordenonderzoek is uitgevoerd. Anders is het gewoon copywriting.
Het is een combinatie van de juiste zoekwoorden op de juiste plaats te schrijven met voldoende aanverwante termen in de tekst verweven.
Samen met de juiste tekst in de juiste headers te plaatsen en ook je titel en omschrijving van je pagina te optimaliseren.
Je laat dit dan ook beter aan een echte expert over.
Convertie optimalisatie
Convertie optimalisatie heeft alles te maken met je customer journey.
Hoe makkelijk vind de bezoeker van je website of webshop wat hij of zij zoekt? Hoe meer er gezocht moet worden, hoe lager je convertie.
Op het internet zijn we allemaal gehaast. Een logisch menu, al dan niet met onderverdeling, interne linkbuilding, de juiste filters voor een webshop, de juiste verwoordingen en good geplaatse “Call to Action’s”.
Het draagt allemaal bij tot een betere convertie. Niet alleen voor een webshop, maar ook voor elke website.
SEO-audit
Wil je beter gevonden worden in de zoekmachines? Dan is een SEO-audit verplichte kost. Of toch voor bestaande websites.
Aan de hand van een aantal professionele tooltjes worden alle verbeteringspunten in kaart gebracht.
Denk daarbij aan technisch, on-page, of-page, server, snelheid, content en andere factoren.
Naast het gebruik van tooltjes onderwerpen we je website of webshop ook aan een manuele inspectie. Sommige zaken kan je gewoon niet automatiseren.
Het resultaat van al die onderozeken krijg je aangeboden in een menselijk verstaandbare presentatie met een opsomming van de belangrijkste punten.
Daarna beslissen we in onderling overleg wat wel en wat niet word uitgevoerd en door wie. En je krijgt er ook nog gratis advies bij om op termijn te blijven scoren.
Zoekwoorden-onderzoek
Waar zoeken de mensen nu precies op en waar precies niet? Weet jij het?
Een zoekwoordenonderzoek is 1 van de basisstenen van SEO. Of je nu een nieuwe website opstart of een bestaande wenst te optimaliseren.
Zonder dit onderzoek weet je niet wat de mensen nu precies intypen in de zoekmachines. En dat is soms zeer verrassend!
Doe je geen onderzoek ga je dus uit van veronderstellingen en schiet je letterlijk met los kruit in het wilde weg. In de hoop ergens wel iets te raken.
Ook de zoekintentie en de concurrentie op een zoekwoord zijn belangrijke factoren. Soms kan je je beter focussen op laaghangend fruit in plaats van op de hoofdvogel.
Als je het resultaat van dat zoekwoordenonderzoek goed implementeert in je website of webshop word je gegarandeerd beter, sneller en meer gevonden.
En niet zomaar op willekeurige termen, neen, op zoektermen die er echt toe doen en een meerwaarde voor jouw zaak betekenen.
Concurrentieanalyse
Je hebt alles uit de kast gehaald en toch blijkt die 1ne concurrent steeds beter te scoren in de zoekresultaten. Of misschien wel meerdere.
Dan brengt een online concurrentieanalyse veel aan het licht. Waarom scoort die bepaalde website beter dan je eigen website?
Om dit in kaart te brengen doen we een gespecialiseerd onderzoek naar de websites die jou voorlopig nog weten af te troeven.
De bevindingen die daarbij naar boven komen leggen we naast jouw website. Zo krijg je een perfect inzicht waarom en weet je ook wat je te doen staat om het tij te keren.
SEO-copywriting
Copywriting is een vak apart. SEO-copywriting is daar de overtreffende trap van.
SEO-copywriting heeft ook enkel zin als er een zoekwoordenonderzoek is uitgevoerd. Anders is het gewoon copywriting.
Het is een combinatie van de juiste zoekwoorden op de juiste plaats te schrijven met voldoende aanverwante termen in de tekst verweven.
Samen met de juiste tekst in de juiste headers te plaatsen en ook je titel en omschrijving van je pagina te optimaliseren.
Je laat dit dan ook beter aan een echte expert over.
Convertie optimalisatie
Convertie optimalisatie heeft alles te maken met je customer journey.
Hoe makkelijk vind de bezoeker van je website of webshop wat hij of zij zoekt? Hoe meer er gezocht moet worden, hoe lager je convertie.
Op het internet zijn we allemaal gehaast. Een logisch menu, al dan niet met onderverdeling, interne linkbuilding, de juiste filters voor een webshop, de juiste verwoordingen en good geplaatse “Call to Action’s”.
Het draagt allemaal bij tot een betere convertie. Niet alleen voor een webshop, maar ook voor elke website.